Friday, January 18, 2008

Adam writes


15Dec SAYA pergi jalan kerana nak ke tuisyen .dan semasa 6.30pm saya pergi jalan juga dan semasa saya balik saya buat pizzA semua keluarga kecuali ayah saya kerana ayah saya belum makan lagi dan malam semalam baru ayah saya makan pizza saya.ayah saya kata "this you do a adam?" dan lepas itu saya cakap "yes". dan masa saya bangun pagi tu, saya, mak saya, buat nasi carrot. Tapi saya belum makan lagi .dan semasa saya pergi pantai saya main layang-layang saya boleh buat sikll apa-2 ja .sikll jatuh naik balik pun boleh sikll pusing pun boleh dan macam-macam lah .dan semasa saya main basketball ada lah saya ada lah gol sikit2 . dan semalam baru saya makan nasi carrot sedap Terima kasih mak HARI ini saya pergi main basketball .so best want i play A basketball with my family .And then i play a kite with my Daddy .And then my family and i go to saffer and then we go home THE END By, ADAM ZULKARNAIN

1 comment:

Zass Kan said...

Hallow Adam...How are you? How's everybody? Hows life so far in Oman?? I miss you guys lah...hehe...adam ingat tak masa abang zaslan mintak adam simpan satu buah kurma? adam dah simpan satu untuk abag zaslan?? hehehe...Ok adam, take care ok, study hard, be nice to your parent and siblings, dont be naughty ya...hehehe...tata,titi,tutu